Nowy projekt firmy Black Point S.A. skierowany jest do współpracujących z marką partnerów handlowych. Będzie wsparciem dla pracujących w terenie specjalistów, którzy od teraz mogą szybko i wygodnie zgłaszać potrzeby serwisowe swoich klientów bezpośrednio do odpowiedzialnego za to działu.

Light Bulb, Idea Concept

Jak działa ASO? Partner handlowy otrzymuje zgłoszenie od Klienta. Następnie przekazuje je do serwisu Black Point, zamieszczając informacje o modelu urządzenia oraz problemie, jaki wystąpił. Serwisant udaje się do Klienta, aby na miejscu wykonać niezbędne czynności konserwacyjno-serwisowe. Najczęściej problem zostaje rozwiązany już wtedy, ale jeśli potrzebne są dodatkowe części, organizowana jest kolejna wizyta. Każda z wizyt zostaje adekwatnie wyceniona, natomiast Klient informowany jest o potencjalnych kosztach.

Autoryzowany Serwis Ogólnopolski powstał z myślą o poszerzeniu kompleksowych usług oferowanych przez firmę Black Point. Zaletą projektu ASO jest szeroko zakrojona współpraca z serwisami w całej Polsce, wykonującymi zlecenia we współpracy z marką Black Point.

Dzięki wdrożeniu ASO, partnerzy Black Point otrzymają znacząco zwiększone możliwości zawierania kontraktów materiałowo-serwisowych, a co za tym idzie, poszerzenia grona klientów. Warto zaznaczyć, że usługa ASO dotyczy każdego sprzętu drukującego, niezależnie od jego producenta lub używanych komponentów.

Więcej o ASO znajdziecie na naszym blogu: PRZECZYTAJ WPIS

Sprawdź OFERTĘ