Chcesz zamówić ergonomiczne siedzisko, biurko lub inny produkt, który pomoże Ci w lepszej pracy albo nauce? Razem z marką Black Point stworzysz wygodne i komfortowe biuro lub miejsce do pracy w domu! 

 

Jeśli masz pytania, uwagi lub propozycje dotyczące któregokolwiek z naszych produktów, skontaktuj się z nami. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne, a Twoje sugestie i doświadczenia pozwolą nam jeszcze bardziej poprawić jakość naszych produktów!

Zawsze do Twojej dyspozycji 🙂

 

Edyta Barska

E-mail – domibiuro@blackpoint.pl & telefon – 887 221 824

 

 

Jak szybko wysyłamy zamówienia?

Wszystkie produkty w naszym sklepie są dostępne od ręki. Oznacza to, że każde wszystko wyślemy do Ciebie w ciągu 72 godzin od momentu, kiedy Twój koszyk zostanie przez Ciebie zatwierdzony.

 

Zależy Ci na jeszcze szybszym czasie wysyłki? Zgłoś to nam, a zrobimy wszystko, abyś swoje zamówienie otrzymał już następnego dnia.

 

Kiedy otrzymasz darmową dostawę?

Jeśli zamówisz w naszym sklepie internetowym produkty za co najmniej 250 zł, wyślemy Ci je kurierem bez dodatkowych opłat za przesyłkę. 

 

Nie musisz też się martwić, że kupione u nas biurko trzeba będzie samodzielnie wnieść na piętro. Nasi kurierzy dostarczą je prosto pod Twoje drzwi! 

 

Nie chcesz składać mebli samodzielnie? Nie ma sprawy! Zamów u nas dostawę z montażem w Twoim domu.

 

Ile trwa gwarancja na nasze produkty?

Na wszystkie produkty do domu i biura marki Black Point otrzymujesz aż dwuletnią gwarancję. 

 

Jak zwrócić produkt, z którego nie jesteś zadowolony?

Na zwrot masz 30 dni! Wszystko odbywa się na nasz koszt.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację na nasz produkt, możesz to zrobić poprzez:

  • wysłanie do nas e-maila na adres serwis@blackpoint.pl;
  • zadzwonienie na infolinię dostępną pod numerem 800 166 054;
  • wypełnienie formularza reklamacyjnego na naszej stronie www.blackpoint.pl.

 

Zapoznamy się dokładnie z Twoją reklamacją, a od naszego konsultanta otrzymasz na bieżąco informacje dotyczące przebiegu procesu reklamacyjnego i decyzji, jaką podjęliśmy w Twojej sprawie. 

 

Po 14 dniach (lub nawet wcześniej) od momentu zgłoszenia reklamacji otrzymasz kurierem nowy produkt bez wad. W tym przypadku pokrywamy też wszystkie koszty odbioru, serwisu oraz dostawy. 

 

Chcesz wiedzieć więcej na temat szczegółowych warunków gwarancji czy sposobu, w jaki trzeba użytkować kupiony w naszym sklepie produkt? Zajrzyj do zakładki WSKAZÓWKI/GWARANCJA I SERWIS (znajduje się na naszym sklepie – na karcie każdego produktu).