Chcesz zamówić ergonomiczne siedzisko, biurko lub inny produkt, który pomoże Ci w lepszej pracy albo nauce? Razem z marką Black Point stworzysz wygodne i komfortowe biuro lub miejsce do pracy w domu!
Jeśli masz pytania, uwagi lub propozycje dotyczące któregokolwiek z naszych produktów, skontaktuj się z nami. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne, a Twoje sugestie i doświadczenia pozwolą nam jeszcze bardziej poprawić jakość naszych produktów!
Zawsze do Twojej dyspozycji 🙂
Edyta Barska
E-mail – domibiuro@blackpoint.pl & telefon – 887 221 824
Jak szybko wysyłamy zamówienia?
Wszystkie produkty w naszym sklepie są dostępne od ręki. Oznacza to, że każde wszystko wyślemy do Ciebie w ciągu 72 godzin od momentu, kiedy Twój koszyk zostanie przez Ciebie zatwierdzony.
Zależy Ci na jeszcze szybszym czasie wysyłki? Zgłoś to nam, a zrobimy wszystko, abyś swoje zamówienie otrzymał już następnego dnia.
Kiedy otrzymasz darmową dostawę?
Jeśli zamówisz w naszym sklepie internetowym produkty za co najmniej 250 zł, wyślemy Ci je kurierem bez dodatkowych opłat za przesyłkę.
Nie musisz też się martwić, że kupione u nas biurko trzeba będzie samodzielnie wnieść na piętro. Nasi kurierzy dostarczą je prosto pod Twoje drzwi!
Nie chcesz składać mebli samodzielnie? Nie ma sprawy! Zamów u nas dostawę z montażem w Twoim domu.
Ile trwa gwarancja na nasze produkty?
Na wszystkie produkty do domu i biura marki Black Point otrzymujesz aż dwuletnią gwarancję.
Jak zwrócić produkt, z którego nie jesteś zadowolony?
Na zwrot masz 30 dni! Wszystko odbywa się na nasz koszt.
Jeśli chcesz zgłosić reklamację na nasz produkt, możesz to zrobić poprzez:
- wysłanie do nas e-maila na adres serwis@blackpoint.pl;
- zadzwonienie na infolinię dostępną pod numerem 800 166 054;
- wypełnienie formularza reklamacyjnego na naszej stronie www.blackpoint.pl.
Zapoznamy się dokładnie z Twoją reklamacją, a od naszego konsultanta otrzymasz na bieżąco informacje dotyczące przebiegu procesu reklamacyjnego i decyzji, jaką podjęliśmy w Twojej sprawie.
Po 14 dniach (lub nawet wcześniej) od momentu zgłoszenia reklamacji otrzymasz kurierem nowy produkt bez wad. W tym przypadku pokrywamy też wszystkie koszty odbioru, serwisu oraz dostawy.
Chcesz wiedzieć więcej na temat szczegółowych warunków gwarancji czy sposobu, w jaki trzeba użytkować kupiony w naszym sklepie produkt? Zajrzyj do zakładki WSKAZÓWKI/GWARANCJA I SERWIS (znajduje się na naszym sklepie – na karcie każdego produktu).