Masz dożywotnią gwarancję

Tusze i tonery marki Black Point są objęte dożywotnią gwarancją. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz wymienić go od ręki w punkcie zakupu lub napisać do nas a wymienimy go niezwłocznie! Poniżej są linki pod którymi możesz dokonać zgłoszenia.

Zgłoszenie – użytkownik indywidualny

Zgłoszenie – partner biznesowy Black Point

Zgłoszenie – klient naszego partnera biznesowego

 

Black Point – instrukcja zgłoszeń serwisowych dla klientów indywidualnych i klientów partnerów biznesowych.

Black Point – instrukcja korzystania z B2B dla partnerów biznesowych.

Zarejestruj się i przedłuż gwarancję na swoją drukarkę laserową

  • Help desk

    Aby zapewnić sprawny i skuteczny serwis działamy stacjonarnie oraz mobilnie. Do dyspozycji klientów pozostaje Help Desk telefoniczny oraz internetowy.
    W terenie działają też nasze ekipy serwisowe, które docierają bezpośrednio do klientów w szczególnie pilnych przypadkach.

  • Drukarka zastępcza

    W sytuacji awarii drukarki spowodowanej wadliwą pracą wkładu barwiącego marki Black Point zapewniamy naprawę sprzętu lub wymianę na nowy, a w razie konieczności drukarkę zastępczą (rozwiązanie dla użytkownika instytucjonalnego).

  • Dla partnerów

    Organizujemy szkolenia i warsztaty serwisowe dla sprzedawców i serwisantów. Wyposażamy serwisantów w wiedzę i narzędzia do realizacji podstawowych czynności serwisowych. Każdy dystrybutor ma dostęp do informacji na temat zgłoszonych reklamacji oraz współczynników niezawodności.

Pomoc serwisowa

Zapytaj specjalistę

Doradca ds. druku

Zadaj pytanie

Oddaj toner
do punktu sprzedaży

Jeśli potrzebujesz
wymienić nasz produkt
przyjdź z nim do punktu
sprzedaży.

Szybkie porady

  • Gwarancja
  • Podstawy
  • Tonery
  • Tusze
  • Gwarancja na produkty marki Black Point jest dożywotnia, dlatego też na naszych produktach nie ma daty określającej termin przydatności.

    Zapewniamy niezawodność naszych produktów przez cały okres ich eksploatacji, tj. do momentu wyczerpania ładunku barwiącego (atramentu, toneru itd.).

    Stosowanie produktów Black Point nie wyłącza prawnej odpowiedzialności producenta drukarki za wadliwość urządzenia. Postanowienia umowne, wyłączające odpowiedzialność sprzedawcy, pomimo wadliwości urządzenia wynikającej z winy sprzedawcy, są sprzeczne z przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Dyrektywy Rady Unii Europejskiej 93/13/EWG z dnia 5 kwietnia 1993 r. Zgodnie z art. 14 ust. 4 ustawy o sprzedaży konsumenckiej: Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

    Black Point zapewnia naprawę lub wymianę urządzenia na własny koszt, jeżeli jego uszkodzenie zostanie spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Black Point. W przypadku powstania takiego uszkodzenia należy skorzystać z pomocy serwisowej lub niezwłocznie zgłosić je pod numerem infolinii 0 800 166 054.
  • Masz problem z właściwą pracą drukarki? Dowiedz się więcej o naszym pakiecie gwarancyjnym w ramach programu Satysfakcja Gwarantowana.

    Black Point S.A. zapewnia naprawę lub wymianę drukarki na nową, na własny koszt, jeżeli jej uszkodzenie jest spowodowane bezpośrednio przez użycie produktu Black Point. Gwarancja obejmuje prawidłowo użytkowane i serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia drukującego.

  • Jak zgłosić uszkodzoną drukarkę i zamówić kuriera po jej odbiór, jak długo potrwa naprawa?

    1.  Zadzwoń do naszego Centrum Serwisowego pod numer: 800 166 054. Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia zgłoszenia drukarki do naprawy jest:

    - posiadanie kartridża (wkładu drukującego), który był używany podczas awarii,

    - posiadanie i przekazanie do Centrum Serwisowego dowodu zakupu drukarki (faktura lub paragon), jeśli urządzenie jest na gwarancji.

    2. Ustal ze Specjalistą ds. serwisu z Centrum Serwisowego odpowiadający tobie termin odbioru drukarki za pośrednictwem kuriera DHL. Naprawa drukarek jest realizowana w ciągu:

    - 20 dni roboczych – urządzenia na gwarancji

    - 14 dni roboczych – pozostałe urządzenia.

    - sprawna drukarka wraz z nowym wkładem drukującym  jest wysyłana na wskazany przez ciebie adres przez Specjalistę ds serwisu.

     

    - jeśli nie będziemy mogli naprawić twojej drukarki, kupimy dla ciebie nowe urządzenie, o takich samych parametrach. 

  • Jak przygotować uszkodzoną drukarkę do wysyłki?

    Jak przygotować uszkodzoną drukarkę do wysyłki? Pamiętaj, że to Ty jesteś zobowiązany właściwie opakować przesyłkę i oddać ją kurierowi DHL w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz. Pamiętaj, że  Black Point S.A. nie odpowiada za szkody w transporcie spowodowane złym zabezpieczeniem urządzenia. Jak odpowiednio zapakować przesyłkę:
    1. Wielkość, wytrzymałość i grubość opakowania przesyłki musi być dostosowana do zawartości i ciężaru wysyłanego towaru. Nie należy stosować opakowań zużytych lub uszkodzonych,
    2. Puste przestrzenie w przesyłce należy wypełnić np. folią bąbelkową lub styropianem,
    3. Jeżeli w jednej przesyłce znajduje się kilka przedmiotów to koniecznie trzeba je umieścić w oryginalnych lub zastępczych pudełkach,
    4. Zawsze należy stosować wypełnienia oraz zabezpieczyć rogi przesyłki,
    5. Dno oraz góra przesyłki powinna być zaklejona taśmami zabezpieczającymi,
    6. Przesyłkę wymagającą zabezpieczenia w trakcie transportu w określonej pozycji należy oznaczyć naklejką ostrzegawczą "GÓRA".
  • Ważne informacje – procedury dotyczące pakietu Satysfakcja Gwarantowana – drukarki.

    Black Point S.A. pokrywa koszty / dokonuje naprawy urządzeń zgłoszonych do reklamacji zgodnie z wyznaczonymi standardami.  Jeżeli naprawa drukarki została zlecona przez Klienta lub Partnera Handlowego bez konsultacji z Centrum Serwisowym Black Point S.A., bez względu na status wykonującego czynności serwisowe, Black Point S.A. nie zrefunduje kosztów takiej naprawy lub wymiany. Warunkiem koniecznym ubiegania się o zwrot kosztów naprawy drukarki przez Klienta jest wcześniejsze udostępnienie urządzenia do analizy serwisantom Black Point S.A. Dlatego tak ważny jest wcześniejszy kontakt z naszym Centrum Serwisowym. Jeżeli uszkodzenie drukarki nie będzie spowodowane wkładem drukującym marki Black Point, takim przypadku Black Point S.A. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone urządzenie drukujące. Drukarka będzie odesłana do Klienta z „Opinią Serwisową” wraz z merytorycznym  uzasadnieniem nieuznanej reklamacji.

Pokaż wszystkie

Brak porad w tej kategorii

  • Tonera nie można umieścić w drukarce (kształt lub forma produktu nie pozwala na umieszczenie go w drukarce w miejscu do tego przeznaczonym)

    Każdy toner posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które trzeba usunąć przed zainstalowaniem tonera w drukarce. Rozpoznasz je po charakterystycznym wyraźnym kolorze (pomarańczowy lub czerwony). Zdejmij zabezpieczenie i ponownie zainstaluj produkt w drukarce.
  • Po zainstalowaniu tonera drukarka nie drukuje (drukarka nie reaguje na polecenie drukowania, lub pomimo odgłosów drukowania nie realizuje tego polecenia)

    Sprawdź podłączenie zasilania drukarki. Podłącz drukarkę do gniazda zasilania zgodnie z instrukcją obsługi dołączoną do drukarki.
  • Drukarka drukuje nieprawidłowo – wydruki są zanieczyszczone lub blade (kartka po wydrukowania posiada wyraźne zanieczyszczenia takie jak: plamy, rozmazane kolory, nie jednolite przetarcia druku, lub drukuje blado, czy nierównomiernie)

    Po dłuższym okresie czasu, (patrz instrukcja obsługi urządzenia - miesięczne obciążenie drukarki) w każdej drukarce zbierają się resztki proszku tonerowego czy opiłki stosowanego papieru. Również inne obce zanieczyszczenia mogą doprowadzić do błędnej pracy urządzenia. W wszystkich urządzenia (zwłaszcza drukarkach kolorowych) brak okresowej konserwacji może doprowadzić do problemów z wydrukiem a nawet awarii urządzenia. Jasne plamy na wydrukach - w zdecydowanej większości przypadków przyczyną jest kończący się toner w cartridge’u, jeśli wymiana tonera na nowy nie pomaga, wówczas przyczyną może być zabrudzony laserscanner’a. W niektórych przypadkach brak okresowej konserwacji może doprowadzić do problemów z wydrukiem a nawet awarii urządzenia. Zgłoś do serwisu potrzebę konserwacji a po jej przeprowadzeniu ponownie uruchom procedurę drukowania.
  • Komunikaty sygnalizujące błędy drukowania (problemy w komunikacji materiału z drukarką, inne informacje wyświetlane na drukarce)

    Po dłuższym okresie czasu, (miesięczne obciążenie drukarki - patrz instrukcja obsługi urządzenia) w każdej drukarce zbierają się resztki proszku tonerowego czy opiłki stosowanego papieru, również inne obce zanieczyszczenia mogą doprowadzić do błędnej pracy urządzenia. W niektórych przypadkach brak okresowej konserwacji może doprowadzić do problemów z wydrukiem a nawet awarii urządzenia. Zgłoś do serwisu potrzebę konserwacji a po jej przeprowadzeniu ponownie uruchom procedurę drukowania.
  • Głośna praca urządzenia (inny problem z drukowaniem)

    Po dłuższym okresie czasu, (miesięczne obciążenie drukarki - patrz instrukcja obsługi urządzenia) w każdej drukarce zbierają się resztki proszku tonerowego czy opiłki stosowanego papieru, również inne obce zanieczyszczenia mogą doprowadzić do błędnej pracy urządzenia. W niektórych przypadkach brak okresowej konserwacji może doprowadzić do problemów z wydrukiem a nawet awarii urządzenia. Częstym objawem takiego przypadku jest głośna praca urządzenia w trakcie wykonywania polecenia druku. Piszczenie, odgłos ocieranych elementów w drukarce, „ciężka praca urządzenia” są ostatnim momentem do podjęcia decyzji o zgłoszeniu „konserwacji urządzenia”. Każda drukarka posiada wiele elementów mechanicznych, które na bieżąco powinny smarowane, konserwowane a nawet wymieniane w przypadku znacznego zużycia. Zbyt długa zwłoka może spowodować poważną awarię wymagającą kosztownej interwencji serwisowej.
  • Wysypany proszek wewnątrz urządzenia (inny problem z drukowaniem)

    Część stosowanych na rynku urządzeń, jest tak skonstruowana by resztki opadającego proszku tonerowego, zbierały się w specjalnie do tego celu przeznaczonym miejscu (korytko, zbiornik resztkowy itp.). Po usunięciu materiałów eksploatacyjnych z urządzenia, często przedstawia nam się widok (zwłaszcza w kolorowych drukarkach) rozsypanego proszku na dnie drukarki. Takie zjawisko jest przewidziane przez producenta urządzenia i nie świadczy o jego awarii. Jednak w tych modelach drukarek, należy częściej przeprowadzać konserwację i jej czyszczenie.
  • Zmniejszona wydajność produktu (inny problem z drukowaniem)

    Część drukarek laserowych, jest wyposażona w funkcję drukowania ekonomicznego. Taka funkcja w większości wypadków ma ograniczony wpływ na parametry drukowania i nie jest domyślnym parametrem ustawień drukarki. Jeśli zależy ci na wysokiej wydajności, włącz funkcję ekonomicznego druku w ustawieniach drukarki, i ciesz się zwiększoną wydajnością naszegokartridża. UWAGA! Ilość stron możliwa do wydrukowania dla naszych tonerów laserowych, podawana jest zgodnie parametrami norm dla Monochromatycznych - ISO/IEC 19752, dla Kolorów ISO/IEC 19798 . Testowy wydruk zgodny z tymi normami jest odzwierciedleniem około 5% zadrukowania kartki A4. Norma ma tylko formę porównawczą dla różnych marek tego samego produktu, a drukowanie z innym procentem zadrukowania, może wykazać znaczące różnice w wydajności.
  • Samsung – aktualizacja (inny problem z drukowaniem)

    Konstrukcja urządzenia Jeżeli zakupiony produkt nie uruchamia się w drukarce, lub urządzenie wyświetla komunikaty o konieczności wymiany kartridża mogło dojść do aktualizacji. W tym wypadku sugerujemy wymianę produktu poprzez serwis BP, który zadba, by nowo dostarczony kartridż wyposażony został w chip (układ aktywnej elektroniki), który zdolny będzie współpracować z nowo zainstalowanym oprogramowaniem drukarki. W ciągu ostatnich miesięcy Samsung wprowadził nowe zabezpieczenie do swoich drukarek i urządzeń drukujących. Dotyczy ono modeli stosunkowo nowych, które są zabezpieczone elektronicznie (na tą chwilę Samsung innych nie produkuje) m.in. Samsung ML1640, Samsung ML 1910, Samsung ML2240, Samsung SCX 3200, Samsung CLP310, Samsung CLX3175, Samsung SCX4300, Samsung SCX4600 itp. Możliwa jest również aktualizacja urządzenia bez wiedzy użytkownika, w przypadku kiedy np. podczas instalacji urządzenia zgodził się na takie działania. Gdy tylko użytkownik ma zainstalowaną tego typu drukarkę/urządzenie na komputerze, który ma dostęp do Internetu, po załadowaniu systemu operacyjnego pojawia się pop-up (okienko) z informacją o aktualizacji firmwar'u do drukarek Samsung. W momencie gdy tylko użytkownik zdecyduje się na taką aktualizację oprogramowanie drukarki zostaje przeinstalowane, a tym samym użytkownik traci dotychczasową możliwość korzystania z zamienników, resetu urządzenia, czy działania tzw. chipa wiecznego, czego następstwem jest konieczność zakupu oryginału.
  • Kartridża nie można umieścić w drukarce (kształt lub forma produktu nie pozwala na umieszczenie go w drukarce w miejscu do tego przeznaczonym)

    Każdy tusz posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które trzeba usunąć przed zainstalowaniem kartridża w drukarce. Rozpoznasz je po charakterystycznym wyraźnym kolorze (pomarańczowy, zielony, niebieski lub czerwony). Zdejmij zabezpieczenia i ponownie zainstaluj produkt w drukarce. UWAGA! Niektóre wkłady atramentowe, posiadają dwa zabezpieczenia transportowe. Pierwsze służy do mechanicznego zabezpieczenia przed wylaniem kartridża w transporcie, drugie zapobiega zapowietrzeniu zasobnika tuszu w transporcie. Przed instalacją produktu konieczne jest usuniecie obu zabezpieczeń.
  • Po zainstalowaniu kartridża drukarka nie drukuje (drukarka nie reaguje na polecenie drukowania, lub pomimo odgłosów drukowania nie realizuje tego polecenia)

    Sprawdź podłączenie zasilania drukarki. Podłącz drukarkę do gniazda zasilania zgodnie z instrukcją obsługi dołączoną do drukarki
  • Drukarka drukuje nieprawidłowo (inne problemy z drukowaniem)

    Każda drukarka atramentowa, przed kolejnym zleceniem druku wykonuje rutynową czynność prowizorycznego czyszczenia głowicy drukującej („parkuje”). W tym czasie w miejscu „parkowania” głowicy, zbierają się resztki zaschniętego tuszu, które przy braku przewidzianej w instrukcji urządzenia drukarki, konserwacji i czyszczenia urządzenia, mogą powodować poważne zanieczyszczenia w druku. Unikaj częstych zleceń tego samego druku, nie przekładaj zbyt często kartridży w drukarce (tylko po ich całkowitym wyczerpaniu), a w ten sposób unikniesz niepotrzebnego zużycia tuszu i dodatkowych zanieczyszczeń drukarki. Jeśli zauważyłeś zanieczyszczenia na swojej wydrukowanej kartce, zacznij od polecenia „czyszczenie dysz” w oprogramowaniu zainstalowanym dla tej drukarki, lub skorzystaj kilkakrotnie z opcji drukowania testu. W ten sposób możesz udrożnić dysze kartridża i ponownie przygotować kartridż do druk
  • Głośna praca urządzenia (inne problemy z drukowaniem)

    Po dłuższym okresie czasu, (miesięczne obciążenie drukarki - patrz instrukcja obsługi urządzenia) w każdej drukarce zbierają się resztki tuszu czy opiłki stosowanego papieru. Również inne obce zanieczyszczenia mogą doprowadzić do błędnej pracy urządzenia. W niektórych przypadkach brak okresowej konserwacji zwłaszcza elementów mechanicznych (rolki, prowadnice) może doprowadzić do problemów z wydrukiem a nawet awarii urządzenia. Częstym objawem takiego przypadku jest głośna praca urządzenia w trakcie wykonywania polecenia druku. Piszczenie, odgłos ocieranych elementów w drukarce, „ciężka praca urządzenia” są ostatnim momentem do podjęcia decyzji o zgłoszeniu „konserwacji urządzenia”. Każda drukarka posiada wiele elementów mechanicznych, które na bieżąco powinny być smarowane, konserwowane a nawet wymieniane w przypadku znacznego zużycia. Zbyt długa zwłoka, może spowodować poważną awarię wymagającą kosztownej interwencji serwisowej.
  • Wylany tusz wewnątrz urządzenia (inne problemy z drukowaniem)

    Zastosowanie nie przeznaczonych do druku atramentowego nośników druku takich jak folia, etykieta, lub papier, mogą doprowadzić do wielu różnorodnych komplikacji. Częstym przyczyną awarii jest zastosowanie folii, która nie jest przystosowana do techniki druku atramentowego. W takim przypadku przy przechodzeniu folii, przez prowadnice drukarki, tusz nie zasycha i rozlewa się we wnętrzu drukarki. W efekcie mamy do czynienia z poważnie zanieczyszczonym wnętrzem urządzenia, sprawiającym wrażenie „wylanego tuszu”. Takie objawy wymagają konserwacji serwisowej, która usunie resztki tuszu i uzdatni drukarkę do użytku. Pamiętaj by zawsze czytać preferencje stosowanego nośnika druku i stosować tylko takie, które są specjalnie przeznaczone do druku atramentowego.
  • Zmniejszona wydajność produktu (inne problemy z drukowaniem)

    Część drukarek atramentowych jest wyposażona w funkcję drukowania ekonomicznego. Taka funkcja w większości wypadków ma ograniczony wpływ na jakość drukowania i nie jest domyślnym parametrem ustawień drukarki. Jeśli zależy ci na wysokiej wydajności, włącz funkcję ekonomicznego druku w ustawieniach drukarki i ciesz się zwiększoną wydajnością naszego kartridża. UWAGA ! Ilość stron możliwa do wydrukowania dla naszych głowic atramentowych, podawana jest zgodnie parametrami norm ISO. Testowy wydruk zgodny z tymi normami jest odzwierciedleniem około 5% pokjrycia kartki A4. Norma ma tylko formę porównawczą dla różnych marek tego samego produktu, w związku z tym drukowanie z innym procentem zadrukowania, może wykazać znaczące różnice w wydajności.
  • Kartridż bezgłowicowy (patronka) nie można umieścić w drukarce (kształt lub forma produktu nie pozwala na umieszczenie go w drukarce w miejscu do tego przeznaczonym)

    Każdy tusz posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które należy niezwłocznie usunąć przed zainstalowaniem kartridża w drukarce. Rozpoznasz je po charakterystycznym wyraźnym kolorze (pomarańczowy, zielony, niebieski lub czerwony). Zdejmij zabezpieczenia i ponownie zainstaluj produkt w drukarce. UWAGA ! Niektóre wkłady atramentowe, posiadają dwa zabezpieczenia transportowe. Pierwsze służy do mechanicznego zabezpieczenia przed wylaniem kartridża w transporcie, drugie zapobiega zapowietrzeniu zasobnika tuszu w transporcie. Przed instalacją produktu konieczne jest usuniecie obu zabezpieczeń.
  • Po zainstalowaniu kartridża drukarka źle drukuje (Wydruki są jaśniejsze, niż oczekiwano, na wydrukach pojawiają się białe obszary lub poziome linie.)

    Każdy tusz posiada specjalne zabezpieczenia transportowe, które należy niezwłocznie usunąć przed zainstalowaniem kartridża w drukarce. Rozpoznasz je po charakterystycznym wyraźnym kolorze (pomarańczowy, zielony, niebieski lub czerwony). Zdejmij zabezpieczenia i ponownie zainstaluj produkt w drukarce. UWAGA ! Niektóre wkłady atramentowe, posiadają dwa zabezpieczenia transportowe. Pierwsze służy do mechanicznego zabezpieczenia przed wylaniem kartridża w transporcie, drugie zapobiega zapowietrzeniu zasobnika tuszu w transporcie. Przed instalacją produktu konieczne jest usuniecie obu zabezpieczeń.
  • Po zainstalowaniu kartridża drukarka go nie widzi (drukarka nie reaguje na polecenie drukowania, na monitorze pojawia się komunikat o braku kartridża lub jego uszkodzeniu)

    Możliwe rozwiązanie problemu wyciągnij kartridż z drukarki i ponownie powoli go zainstaluj zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu.
  • Po instalacji w urządzeniu kartridż (na wyświetlaczu/wskaźniku diodowym urządzenia, w oprogramowaniu drukarki) wskazuje całkowite lub częściowe zużycie, nie wskazuje poziomu atramentu.

    - Wyjaśnienie Kartridże atramentowe poddane procesowi reprodukcji bardzo często niepoprawnie wskazują poziomy atramentu, lub generują komunikaty, które mogą wprowadzać użytkownika w błąd, sugerując pełne, lub częściowe zużycie, zainstalowanego właśnie kartridża. Producenci urządzeń drukujących mając kompletny dostęp do oprogramowania urządzenia oraz elektroniki kartridża (bardzo często integralny, niewymienialny element składowy kartridża np. HP® 300,HP® 703, Canon® PG510/CL511) zabezpieczają produkty tak, by po zużyciu produktu OEM, pusty kartridż nie nadawał się do ponownego wykorzystania- jego funkcjonalność była w znacznym stopniu ograniczona, lub powodował niedogodności i wprowadzał użytkownika w błąd. Producenci OEM(Original Equipment Manufacturer) uciekają się do generowania różnych komunikatów, lub wskazań oprogramowania zainstalowanego na komputerze jak i wyświetlaczu, lub wskaźniku diodowym na urządzeniu. Komunikaty te i sygnały bardzo często myląco informują użytkownika o niedogodnościach, dysfunkcjach zainstalowanego produktu, a nawet sugerują, że produkt ten może pochodzić z nielegalnego źródła. W związku z bardzo częstą integralnością elektroniki z głowicą drukującą nie istnieje możliwość wymiany elementu odpowiedzialnego za generowanie tego typu komunikatów co często może budzić obawy szczególnie wśród użytkowników, którzy wcześniej korzystali z produktów OEM, które to w naturalny sposób pozbawione są wymienionych wyżej wad. - Rozwiązanie Zazwyczaj wszelkie komunikaty generowane po instalacji kartridża nie mają wpływu na faktyczną funkcjonalność produktu, a niedogodności z nimi związane takie, jak te pokazane poniżej należy ignorować i korzystać z zakupionego produktu aż do faktycznego wyczerpania się środka barwiącego w kartridżu. Pomimo wszelkich starań i wykorzystywanych zabezpieczeń i technologii czułość i złożoność elektroniki pewnych rodzin kartirdży atramentowych nie pozwala nam w pełni wychwycić w procesie produkcyjnym kartridży, których układ elektroniczny ulega uszkodzeniu poza naszą wiedzą. Możliwe jest również, że dany kartridż jest w pełni funkcjonalny w urządzeniu jednego typu, a w innym kompatybilnym również z tym kartridżem nie działa. W takich przypadkach należy skontaktować się z serwisem Black Point S.A. i skorzystać z pakietu Satysfakcji Gwarantowanej i wymienić produkt na nowy, wolny od wad. PRZYKŁADY KOMUNIKTÓW I WSKAZAŃ URZĄDZEŃ

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Dzięki niej będziemy mogli informować Cię o naszej ofercie. Zgodnie z polityką prywatności i regulaminem firmy Black Point S.A.