W marcu 2015 roku odbył się 4 audyt recertyfikacyjny systemu zarządzania ochroną środowiska i BHP zgodnie z normami ISO 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 przeprowadzony przez międzynarodowych ekspertów z Bureau Veritas Certification Polska. – Pomyślne wyniki audytów recertyfikacyjnych są najlepszym dowodem na to, że jako firma spełniamy restrykcyjne, międzynarodowe normy, zarówno w kwestii ochrony środowiska, jak i przestrzegania obowiązujących standardów przyjaznego miejsca pracy, co jest kluczowe z punktu widzenia tworzonych przez nas produktów – mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A. Pozytywny wynik audytu oznacza, że Black Point nie tylko przestrzega najwyższych standardów i norm jakościowych, ale również stale je doskonali.

W obu przypadkach audyty zakończyły się sukcesem, co oznacza, że już od 12 lat firma Black Point S.A. spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa pracy oraz odpowiedzialnego podejścia do kwestii środowiska, co jest niezmiernie istotne zwłaszcza w kontekście ekologicznego aspektu produktów Black Point.

Oprócz wspomnianych, przeprowadzony został również audyt związany z systemami zarządzania jakością według normy ISO 9001:2008. To już 14 rok z rzędu, kiedy Black Point S.A. pomyślnie spełnił wymagania tej ważnej międzynarodowej normy. Określa ona, czy firma rozumie i spełnia potrzeby klienta pod kątem określonych standardów jakościowych produktów oraz ciągłego doskonalenia procesów.

– Od niemal 25 lat, jakość jest wyznacznikiem naszych działań oraz istotnym elementem tworzącym świadomość marki. Jako pierwsze, certyfikaty jakości otrzymały nasze produkty – wspomina Kamila Yamasaki. W 1993 roku Black Point wprowadził własny system zarządzania jakością, Quality Management System. W 2000 roku został on rozszerzony do Total Quality Management, natomiast rok później system zaczął być dostosowywany do międzynarodowych norm ISO:9001:2000. W 2002 roku Black Point został wyróżniony Certyfikatem BVQI Polska potwierdzającym działanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnym z normą ISO 9001:2000. Firmie przyznano wówczas specjalną rekomendację BVQI Londyn. System był sukcesywnie rozwijany, a w 2006 roku został poszerzony dodatkowymi normami ISO 14001:2004 oraz PN–N 18001:2004 oraz zamieniony w Zintegrowany System Zarządzania Jakością.

Przywiązanie Black Point do jakościowego zarządzania organizacją,  potwierdzone już od kilkunastu lat przez niezależną jednostkę certyfikującą świadczy także o wielkim przywiązaniu Black Point do jakości produktu. Od lat użytkownicy produktów Black Point otrzymują najwyższej jakości produkty, dostosowane nie tylko do standardów krajowych, ale i międzynarodowych. Standardów gwarantujących niezawodność, bezpieczeństwo oraz satysfakcję z ich użytkowania.