Nagrody biznesowe
Najwyższa Jakość Quality International 2012 (‘Złote Godło’)
Program „Najwyższa Jakość QI” jest realizowany pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Inicjatywa promuje rodzime instytucje i firmy, posiadające czytelną politykę jakości. To największy ogólnopolski program, promujący wyroby i usługi spełniające wysokie kryteria jakościowe. O nagrodzie decyduje kapituła złożona z niezależnych ekspertów, co gwarantuje obiektywność ocen. Black Point został laureatem programu ,,Najwyższa Jakość QI” już po raz kolejny. W tegorocznej edycji tytułem ,,Złotego Godła” nagrodzono trzy linie produktowe: Linię atramentów XL, Linię tonerów monochromatycznych Super Plus, Linię tonerów kolorowych Black Point Color. Najwyższa Jakość Quality International 2012.
Jakość Roku
Nagroda przyznana marce Black Point dwukrotnie w 2008 i 2011 roku przez redakcję „Dziennika Gazety Prawnej” oraz Polskie Centrum Badań i Certyfikacji w kategorii NAJLEPSZY PRODUKT ROKU. Black Point zdobył też tytuły „EKO Jakość” i „Jakość Roku Srebro”. “Jakość roku 2011” “Jakość roku 2007”
Gazele Biznesu
Tytuł przyznany marce Black Point w 2008 i 2009 roku oraz spółce Eco Service w 2008 roku. Gazele Biznesu to prestiżowe zestawienie najdynamiczniej rozwijających się polskich przedsiębiorstw, przygotowane przez „Puls Biznesu” i wywiadownię gospodarczą Coface Poland. “Gazele 2008” “Gazele 2009”
Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy
Godło wiarygodności i jakości gospodarczej firma Black Point zdobyła w 2009 roku. Wyróżnienie jest przyznawane przedsiębiorcom przez samorząd województwa dolnośląskiego, a o przyznaniu godła decydują przedstawiciele samorządów, organizacji gospodarczych i środowisk naukowych Dolnego Śląska. “Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy 2009”
Firma Przyjazna Klientowi
Nagroda przyznana marce Black Point w latach 2005, 2007 i 2011 przez Instytut Zarządzania we współpracy z TNS OBOP oraz Researcher by Call Center. Od 2008 roku godło wręcza Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Black Point został wyróżniony za wysoką jakość obsługi klienta. “Firma przyjazna klientowi”
Wehikuły Czasu
Nagroda przyznana marce Black Point przez „Dziennik Gazetę Prawną” oraz wywiadownię gospodarczą Dun & Bradstreet w 2007 roku dla przedsiębiorstwa dynamicznego, tworzącego nowe miejsca pracy oraz wiarygodnego finansowo. “Wehikuły Czasu”
Medal Europejski
Nagroda przyznana marce Black Point w 2009 roku przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club za wyroby na europejskim poziomie. “Medal Europejski”
Nagrody za współpracę z partnerami handlowymi
Najlepszy Dostawca Materiałów Eksploatacyjnych
Zaszczytna nagroda jaką Black Point odebrał za całokształt współpracy z jedną z największych sieci biuroserwisowych w Polsce – OSAA – jako wyraz szczególengo uznania jaki firma Black Point S.A. włożyła w pracę nad rozwojem sieci
Najlepszy Dostawca Materiałów Eksploatacyjnych
Nagroda przyznana przez ogólnopolską sieć biuro serwisową Konsorcjum Biuro Klub za współpracę z partnerami biznesowymi w 2010 r. Nagroda przyznana przez ogólnopolską sieć biuro serwisową OSAA w 2010. To nagroda przyznana marce Black Point w sumie już osiem razy (2004, 2005, 2006 i 2007) przez największych partnerów handlowych firmy działających na rynku użytkownika biurowego.
Złoty dostawca
To nagroda przyznana marce Black Point dwukrotnie przez firmę Biuro Plus S.A., jedną z największych polskich sieci zaopatrujących przedsiębiorstwa w materiały biurowe.
Złoty dostawca 10-lecia
To nagroda przyznana marce Black Point jako podsumowanie wieloletniej współpracy z firmą Biuro Plus S.A.
Aktywna Współpraca z partnerami handlowymi
Nagroda dwukrotnie przyznana Black Pointowi przez partnera handlowego Biuro Plus w latach 2006 i 2007 za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii aktywna współpraca z partnerem handlowym.
Czarodziej Promocji
Nagroda przyznana Black Pointowi w 2005 roku przez partnera handlowego Biuro Plus za zajęcie trzeciego miejsca w kategorii Czarodziej Promocji.
Złoty Wkład
Nagroda Złotego Wkładu przyznana Black Pointowi przez firmę Biuro Plus w 2005 roku w czterech kategoriach – za aktywność szkoleniową, wspieranie marketingowe zespołów sprzedażowych, najlepszy dział handlowy oraz najbardziej aktywnej firmy w kontaktach z odbiorcami.
Złoty Motyl
Nagroda przyznana Black Pointowi w 2003 roku za współpracę z Partnerem XXI .
Wyróżnienia
Działania na rzecz ekologii
Wyróżnienie przyznane firmie Black Point za jej działania i zaangażowanie na rzecz ekologii i ochrony środowiska naturalnego przez Partnera Premium w 2001 roku.
Kryształowa statuetka dla Firmy Przyjaznej Klientowi
Wyróżnienie przyznane Black Pointowi przez Instytut Zarządzania za wysoki poziom obsługi klientów.
Rekomendacja Business Centre Club
Rekomendacją przyznana w 2007 roku przez Business Centre Club dla Black Pointa – firmy rzetelnej, wiarygodnej i przestrzegającej zasad etyki kupieckiej oraz akceptującej zasady kodeksu honorowego.