Serwis i gwarancja
Bezproblemowe gwarancje Black Point
Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie pakiety gwarancyjne oraz w naszej karcie gwarancyjnej.
Zgłoszenie serwisowe
W kilku prostych krokach.
Nasza platforma jest przewidziana dla naszych Partnerów Handlowych jak i dla klienta ostatecznego, dlatego również Państwa klienci biznesowi mogą bezpośrednio zgłaszać nam swoje zgłoszenia serwisowe. Te firmy, instytucje czy urzędy zapraszamy na serwis rejestracji zgłoszeń serwisowych na Serwis B2B
Procedura jest taka sama –
Wszystkie zarejestrowane w zgłoszeniu produkty wraz z wydrukami testowymi (jeśli jest to możliwe) prosimy spakować w karton zbiorczy oraz zabezpieczyć na czas transportu.
Wysyłki proszę realizować na nasz koszt, spółki BLACK POINT S.A., za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Automatycznie wygenerowany wydruk zgłoszenia serwisowego należy wydrukować w dwóch kopiach – jedną proszę umieścić w widocznym miejscu na paczce, a drugi włożyć do środka przesyłki.
W wypadku pytań jesteśmy do dyspozycji – Bez Problemu!
e-mail: serwis@blackpoint.pl
telefon: 71 338 68 53 (w dni robocze w godz. 8-16)
Infolinia: 800 166 054