Black Point i OH! GREEN na targach ekologicznych Ambiente

Wiosna to czas na prezentowanie innowacji na największych światowych wydarzeniach, np. targach ekologicznych. Firma Black Point ze swoją linią eko tonerów OH! GREEN pojawiła się na największych targach dóbr konsumpcyjnych na świecie – Ambiente. Nasze rozwiązanie zebrało same pochwały!

Targi ekologiczne Ambiente we Frankfurcie wróciły po dwuletniej przerwie. Nie mogło nas tam zabraknąć!

Targi ekologiczne Ambiente, które w tym roku odbyły się w dniach 3–7 lutego we Frankfurcie, to największe na świecie wydarzenie z segmentu consumer goods i lifestyle. W tym roku, po covidowej przerwie, to ogromne spotkanie wielu branż połączyło swoje siły z eventami Christmasworld i Creativeworld. Na samych targach Ambiente oprócz kategorii Dining, Living, Giving pojawiła się zupełnie nowa kategoria przestrzeni i produktów do pracy, czyli Working. W 2023 roku Ambiente odwiedziło aż 154 tys. przedsiębiorców z całego świata. Wzięło też w nim udział prawie 5000 wystawców. To zdecydowanie wydarzenie, na którym musi być każdy liczący się producent. Cieszymy się, że stoisko Black Point, a przede wszystkim rewolucyjny produkt OH! GREEN, przyciągnęły uwagę tak wielu odwiedzających!

 

Czym wyróżnił się Black Point?

Jak się wyróżnić na największych targach świata? Podstawa to wartościowe informacje i przemyślany produkt. Na wszystkich zainteresowanych ekologicznymi tonerami OH! GREEN czekaliśmy na stoisku FOY06 na hali CMF2. Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę wśród tysięcy wystawców Ambiente? Black Point zadbało o część wizualną – nasze stoisko było wysmakowane, ekologiczne, nowoczesne, zgodne z trendami, ale oryginalne. Zdecydowanie przykuwało wzrok! Samo stoisko czy świetna organizacja to jednak za mało. Tym, co budziło największe zainteresowanie odwiedzających, był sam produkt – przemyślany, innowacyjny, bliski ideom zero waste i zachęcający do budowy lepszej, zrównoważonej przyszłości. Odwiedzających punkt Black Point inspirowała sama filozofia produktu – reprodukowanego i tworzonego w sposób ekologiczny na każdym etapie. Podobało się również opakowanie niezawierające plastiku, a także program bezpłatnego zwrotu zużytego kartridża. Strzałem w dziesiątkę okazała się prezentacja OH! GREEN na stoisku – piękne pudełko i wysokiej jakości materiały promocyjne.

 

OH! GREEN docenione przez profesjonalistów na targach ekologicznych za innowacyjny i ekologiczny pomysł

Celem naszej obecności na targach ekologicznych Ambiente nie było jedynie zbieranie pochwał, choć oczywiście ogromnie cieszyło nas tak duże zainteresowanie naszym produktem. Naszym zadaniem było jednak przede wszystkim szerzenie świadomości ekologicznej, a także wiedzy o ponownym wykorzystaniu zużytych tonerów, co realizujemy na co dzień w fabryce Black Point w Bielanach Wrocławskich.

Zainteresowanie mediów

O tym, jak szerokim echem odbiło się rozwiązanie OH! GREEN, najlepiej świadczy zainteresowanie mediów. Wywiadu dla portalu Actionable Intelligence udzielił dyrektor handlowy Black Point, Wojciech Adamski. Opowiedział on o idei, jaka kryje się za OH! GREEN, przedstawił założenia tego rozwiązania oraz ekologiczny design oferowanych przez nas produktów. Przybliżył także plany na przyszłość, które dotyczą szerszej dystrybucji eko tonerów OH! GREEN na rynku europejskim.

Eko tonery OH! GREEN – innowacja, która rewolucjonizuje myślenie o drukowaniu

Drukowanie uchodzi za czynność z wielu powodów mało ekologiczną. OH! GREEN od Black Point ma to myślenie przełamać. Zainteresowanie naszymi produktami na targach Ambiente jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo branża czekała na takie rozwiązanie. Na czym polega innowacja? W procesie reprodukcji odzyskujemy tworzywa sztuczne i metale. Zrezygnowaliśmy z folii, a w to miejsce zainwestowaliśmy w kompostowalne, naturalne worki ze skrobi. Papier używany do produkcji opakowań pochodzi w dużej mierze z recyklingu i ma certyfikat FSC. Poświadcza on, że drewno potrzebne do ich stworzenia zostało pozyskane w sposób odpowiedzialny. Postawiliśmy na większą wydajność tonerów, dzięki czemu można je wymieniać rzadziej. I na koniec – prowadzimy akcję zbierania zużytych tonerów, którym nadajemy w ten sposób drugie życie. Cieszymy się, że odwiedzający targi Ambiente docenili nasze rozwiązania oraz fakt, że ekologia i innowacje mogą i powinny iść w parze!